მესამე დღეც ძალზე მნიშვნელოვანი იყო , გავეცანით პროექტის მეორე მოდულს, ვიმუშავეთ, შევარჩიეთ საგნობრივი სტანდარტები , ინდიკატორები და განვსაზღვრეთ მასთან დაკავშირებული მიზნები, რომელიც 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს უნდა ითვალიწინებდეს, შევიმუშავეთ საკვანძო კითხვები , გავაანალიზეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები, მოსწავლეთა აზროვნების წახალისებისათვის და კრიტიკული აზროვნების განვითარებას უნდა ემსახურებოდეს.
დავალება მოგვეცა კონკრეტული: "ბუკლეტის მომზადება" მოსწავლის პოზიციაში მორგებული.
სასწავლო მიზნები და ამოცანები და მიმართულების საკვანძო კითხვები.
დავალება მოგვეცა კონკრეტული: "ბუკლეტის მომზადება" მოსწავლის პოზიციაში მორგებული.
სასწავლო მიზნები და ამოცანები და მიმართულების საკვანძო კითხვები.
No comments:
Post a Comment